فروش توری پنجره دو جداره upvc بر حسب متر مربع

فروش توری پنجره دو جداره upvc بر حسب متر مربع, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری پنجره دو جداره upvc بر حسب متر مربع

بهرام پروهان

این شرکت از جمله تولید کنندگان در و پنجره دو جداره upvc و انواع توری می باشد که سال های زیادی در این عرصه مشغول به فعالیت است. این شرکت که شعار جذب رضایت مشتری را سر لوحه فعالیت های گسترده خود قرار داده است. فروش توری پنجره دو جدارهupvc بر حسب متر مربع انجام میگیرد و تفاوت اصلی این نوع توری ها با توری های قدیمی و معمولی در مواد سازنده و همچنین راحتی در نصب و ماندگاری بالای آن و راحتی استفاده می باشد.
در بحث مزایای فروش توری پنجره دو جداره upvc بر حسب متر مربع می توانیم چند مورد را نام ببریم از جمله جلوگیری از ورود حشرات موزی و همچنین کنترل ورود آلاینده ها به داخل محیط و ده ها موارد دیگر. در مطالب قبل در مورد مزایای درب و پنجره دوجداره upvc و آلومینیوم مفصل بحث کردیم اما یکی از مسائلی که دانستن آن اهمیت فراوانی دارد موضوع توری هایی است که بر روی درب و پنجره های دوجداره upvc نصب می شود و مختص این نوع درب و پنجره ها هستند.
فروش توری پنجره دو جداره upvc  بر حسب متر مربع صورت می گیرد و توری پنجره های یو پی وی سی و آلومینیوم در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد از جمله توری پلیسه ای و توری مگنتیک که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل آن جنس عالی و قابلیت شست وشوی آسان است.

 

توری ضد حشره جدید


فروش توری پنجره دو جداره upvc بر حسب متر مربع و با توجه به ساختار و مزایای بی نظیر آن مناسب بوده و خانواده ها می توانند با یک بار هزینه و خرید این محصول تا چندسال از وجود حشرات در منزل خود خلاص شوند. توری پلیسه ای بیشترین بازار را به خود اختصاص داده و از نظر قیمت نیز در سطح بالاتری نسبت به انواع دیگر دارد البته لازم به ذکر است که توری پلیسه ای دارای مزایای بیشتری می باشد و پیشنهاد ما نیز استفاده از توری پلیسه ای است.
توری پلیسه ایی ضد حشرات قابلیت نصب بر روی انواع پنجره ها را دارا می باشد. این نوع توری مزایای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه دارد. جنس توریهای پلیسه ای از نوع مش آکرلیک می باشد که به واسطه رزین روی خود در مقابل نور خورشید بسیار مقاوم بوده و پوسیده نمی شود و جنس قالب آن از پروفیل آلومینیوم می باشد.این نوع توری به صورت دستی در جهت چپ و راست (افقی) حرکت می کند و بر خلاف توری های رولینگ محدودیت های ابعاد را نداشته و در ابعادهای بزرگ (درب) قابل اجرا می باشد. این نوع توری نسل جدید توری های درب و پنجره دوجداره UPVC می باشد که به صورت دستی در جهت چپ و راست (افقی) حرکت می کند. این توری از جنس مش آکرلیک بوده که به سختی دوده، چربی و گرد و غبار را به خود می گیرد و به دلیل نوع جنس توری نیازی به شستشو نداشته و در صورت نیاز به تمیز کردن تنها با یک جارو برقی تمیز می شود. این نوع توری پلیسه ای دارای یک قاب محافظ بوده که در هنگام عدم نیاز به توری در آن قاب جمع می شود که در شکل زیر مشاهده می کنید.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: